Pages

Tuesday 2 April 2013

Secret Entry : Crush!!! (Secret Admire)



"Aku minat giler ngan die...Tapi takut nak luahkan...risau kena reject...mmmm...lupakan je la".
 
Mesti ramai yang berhadapan dengan situasi ni.Aku pun sama sebelum aku jumpa dengan adik.Banyak kali crush ngan mamat-mamat yang aku suka tengok gaya, sikap dan kekerasan mereka. (bagi aku rupa tak penting, asalkan badan mantap n batang perkasa...Larrriiiikkk...huhu).
 
Kebanyakan crush aku semuanya masa aku sekolah dan masa belajar di IPTA. Tapi masa tu hanya pendamkan perasaan je sebab banyak yang perlu di jaga.Takut nanti membahayakan masa depan. Tapi sekarang ni aku belasah je sebab dah ada couple.Kalau aku nak skandal ngan orang tu, aku akan cakap terus terang ataupun aku try ngan cara lain..huhu..


Untuk pengetahuan korang gak, aku tak suka sangat lelaki yang berperwatakan lembut ni.Bukan bermaksud nak menghina dorang, cuma bukan taste aku. Takkan nak paksa lak kan?kebanyakan mereka yang lembut nak berkenalan ngan aku, aku akan tolak secara baik. Aku tak tau kenapa aku tak dapat nak terima dorang. Aku lagi suka kalo orang tu muka pecah rumah, badan kurus, kekar, atlit n nampak ganaz.Lagi-lagi kalau askar n mat rempit, harus merembes aku tgk seraya menukar seluar dalam...hahahaha....
 
Untuk entry kali ni, aku akan tunjukkan gambar crush-crush aku yang pernah bertahta dihati aku. Ade gak crush aku ni jadi skandal aku, tapi bila aku purpose nak jadikan adik angkat atau couple, aku direject dengan kejam n terus putus kawan...mmmm...sedih....korang ingat aku dulu senang je dapat couple???sebelum dapat adik aku nih, baaaaaaaannnyyyaaaakk kali kena reject woooo.....malu...Tapi takpe, kalau kita kuat mencuba pasti akan dapat kan akhirnya...
 
Sebab tu ramai yang tanya aku macam mana skill nak dapatkan jantan str8 nih. Memang aku banyak cara sebab aku tak berhenti untuk cuba. Bukan senang nak dapat tapi semua tu pengalaman. Belajar dari kesilapan. Aku akan buat entry yang lain pada masa akan datang apakah cara-cara untuk mendapatkan jantan str8. Dan akhirnya, aku jumpa dengan orang yang boleh faham keadaan aku n terima aku seadanya...Luv U Adik...
 
Okey lah...aku akan tunjukkan antara cruch-crush aku yang dulu...ada lagi yang lain, tapi takde gambar...huhu...untuk entry kali ni, ade passkey....cara nak dapatkan passkey sama seperti blog dulu..ikut sahaja arahan di bawah ni :
 
1) Klik iklan HISHOP di blog (Siapa cepat dia dapat, sebab iklan akan hilang n ada masa akan ada balik, so korang kena selalu bukak blog nih)
 
2) Iklan tu akan bawa korang ke laman web HISHOP.
 
3) Akan nampak ayat nih : "FREE NATIONWIDE _ _ _ _ _ _ _ _"
 
4) Tempat kosong tu adalah PASSKEY...passkey harus ditulis dengan HURUF BESAR.
 
5) Entry ni BUKAN entry LUCAH !! SELAMAT MENCUBA!!
 

1 comment: