Pages

Monday 1 April 2013

Sayang : Realiti Couple Dengan Str8

Hola, hola semua....
 
Aku kembali lagi menulis blog setelah lama menyepi.Bukan tak merembes nak tulis blog balik, tapi rase cam nak meroyan je bile nak mulakan balik semua yang dah hancur luruh dek PHD yang sungguh tinggi dikalangan PLU. Suka dengki  ngan PLU yang hidup bahagia.Baik pergi masuk dalam gua n Forever Alone.Huhu.Dengki kat orang sampai bila pun takkan ada orang yang nak.Bagi sesiapa yang menulis blog mesti tahu kekecewaan bila blog kena bakar.Okey, untuk entry permulaan nih, aku nak mencarut-cirit sket..Nak lepas gian dekat setahun tak berceloteh...
 
Okey...stop meroyan...huhu...
 
31 Mac 2013 genaplah 3 tahun aku couple ngan adik.Macam-macam dah kitorang tempuh bersama.Dari die comel lote lagi sampai la dah besar panjang skang ni.Batang kat bawah pon makin panjang.huhu.Yang aku paling tension, adik dah lagi tinggi dari aku skang.Pastu mule la die berlagak.Kalau nak manja-manja pon dah susah nak cium mulut die....Dari die duk ngan family sampai la die duduk ngan aku skang.Dari die Form 3 sampai la Form 5. Pastu dia skang dah masuk asrama.Tinggal la aku keseorangan.Begitu la penuh ngan drama hubungan kitorang ni.Sampai nak clash pon ntah berapa banyak kali (sume aku yang mintak ..huhu...Tapi adik tak pernah lafazkan).
 
Sebenarnya orang yang tak couple ngan str8 takkan tau ranjau dan duri yang perlu diharungi sepanjang couple ni. Kalau kite sesama gay couple tu lain cerita sebab naluri kita sama.Tapi str8 ni lain sket. Masa mula-mula dulu nak latih adik supaya sayang kat aku pon ambil banyak masa.Tapi bila dia dah sayang memang susah untuk dia lepaskan kita.Adik memang takkan tinggalkan aku.Aku kenal dia sangat-sangat. Dia bukan orang yang suka lafazkan clash bila bergaduh.Adik lah yang selalu pujuk bila gaduh.Aku je kadang-kadang berlagak DIVA.Malumla PLU memang suka jadi DIVA.Betul tak???
 
Memangla orang akan cakap bila couple ngan str8 nih die takkan curang. Tapi makan hati jugak woo bile dia dah ada awek.Semua tu kita kena terima sebab dia str8.Dia bukan GAY.Naluri sayang pada perempuan memang terpasak kukuh dalam diri dia.Cuma ada la ruang dalam hati dia untuk sayang pada kita tu lebih sket sebab dia dah dilatih untuk sayang kita.Sebab tu aku cakap yang die takkan curang ngan Gay lain.Sebab die hanya sayang pada lelaki yang dah latih dia untuk disayangi je.so,bagi sesiapa yang masih takut untuk couple ngan str8, buang la perasaan takut tu jauh-jauh.dorang nih takkan curang dengan gay yang lain.dorang hanya sayang pada kita je.Cuma kasih sayang terbahagi dua pada awek dia ngan kita.
 
Aku dah tengok macam-macam komen kat FB yang mengeluh BF curang bagai. Sebab korang couple dengan PLU jugak.PLU mana ada yang setia.(mau kena baling ngan botol aku ni).Sebab aku sendiri PLU la.Aku tau.Masa adik duk asrama, aku akan cari PLU lain untuk hilangkan rasa bosan n rindu.Nampak tak??PLU mesti akan curang.so, couple la ngan str8.bahagia hidup.Maksud aku bahagia tu dari bab curang tu r. Tapi bab lain korang memang kena tahan dinding gak ngan perangai dorang nih.Kena banyak komunikasi, tolak ansur, paham apa yang dia suka n tak suka.Kesimpulannya kita kena latih diri untuk jadi cam awek dorang. Walaupon korang TOP keras nak mampus, tapi kalau korang nak couple ngan str8 nih, korang kena jadi Feminin sket. Baru la hasilnya memberansangkan. Best woo couple ngan str8...cer cube....cer cube...
 
Bersambung.....

2 comments:

  1. Welcome back bro.. Cmner nk follow blog..?

    ReplyDelete
  2. jadi follower pertama..haha
    lama tunggu kau menulis balik bro...fb kau je x dpt nk add

    ReplyDelete